Najnowsze

Jak naprawić swoje błędy w mediach społecznościowych

Jak naprawić swoje błędy w mediach społecznościowych

Niezależnie od tego, czy jesteś nowy w mediach społecznościowych, czy używasz ich od lat, jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby naprawić swoje błędy w mediach społecznościowych.

Overselling

Niezależnie od tego, czy używasz mediów społecznościowych dla biznesu, czy dla przyjemności, jest kilka rzeczy, których powinieneś być świadomy. Jedną z nich jest zjawisko oversellingu. To sytuacja, w której naciskasz zbyt mocno i sprzedajesz zbyt wiele. Jest to często widoczne w kopii, jak próbujesz powiedzieć ludziom o tym, jak niesamowite jest twoja oferta. Powinieneś tego uniknąć, równoważąc swoje posty sprzedażowe z inspirującymi i zabawnymi postami. Chcesz również zrobić lepszą pracę z wykorzystaniem narzędzi dostępnych dla Ciebie. Na przykład, można użyć narzędzia marketingu mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter lub Pinterest. Są to wszystkie narzędzia, które są specjalnie zaprojektowane, aby pomóc Ci reklamować i sprzedawać swoją markę. Jeśli używasz ich poprawnie, możesz zmaksymalizować ekspozycję swojej marki i upewnić się, że przyciągasz uwagę swojego rynku docelowego.

Zjawisko oversellingu jest głównym problemem, gdy próbujesz sprzedać swoje produkty w mediach społecznościowych. Dobrym pomysłem jest również posiadanie w głowie jasnego obrazu tego, co chcesz osiągnąć swoimi wysiłkami. Musisz wziąć pod uwagę persony swojej marki oraz typ klientów, do których próbujesz dotrzeć.

Literówki w podpisach pod Twoimi postami, w podpisach pod postami, na zdjęciach i gdziekolwiek indziej

Niezależnie od tego, czy tworzysz post na mediach społecznościowych, czy też tworzysz treść wizualną na swoją stronę internetową, zawsze powinieneś zadbać o korektę swojej pracy. Jest to ważne, ponieważ błędy typograficzne mogą wpłynąć na wiarygodność Twojej marki i mogą być mylące dla czytelników. Jeśli chodzi o podpisy, powinieneś skapitalizować pierwsze litery słów złożonych, takich jak „#”, „@” i „@ed”, i używać hashtagów, które nie są nieznanymi akronimami. Chcesz również upewnić się, że linki do Twoich zdjęć są opisane jasnym językiem.

Będziesz chciał również upewnić się, że Twoje podpisy są dokładne. Jest to szczególnie ważne w filmach edukacyjnych i infografikach. Nie chcesz przecież dezorientować swoich czytelników skomplikowanymi układami i szerokimi wariantami kolorystycznymi. Jeśli zamieszczasz infografikę, unikaj nadmiaru obrazów i skomplikowanych schematów kolorystycznych. Jeśli publikujesz na Twitterze, używaj hashtagów, które są pisane wielką literą.

Jeśli publikujesz post na portalach społecznościowych, takich jak Twitter, możesz edytować swój post i usunąć wszelkie błędy typograficzne. Możesz również odpowiedzieć na wszelkie komentarze, które wspominają o błędzie gramatycznym, przyznając, że popełniłeś błąd.

Tworzenie różnych treści dla każdego kanału mediów społecznościowych

Obecność w mediach społecznościowych to świetny sposób na dotarcie do potencjalnych klientów. Jest to również świetny sposób na zwiększenie reputacji Twojej firmy. Jednak bez solidnej strategii, Twoje przedsięwzięcie w mediach społecznościowych może zakończyć się niepowodzeniem. Istnieje wiele typowych błędów w mediach społecznościowych, które możesz popełnić, a które zaszkodzą Twojej marce. Ten przewodnik pokaże Ci, jak uniknąć najczęstszych z nich i pokaże Ci, jak uzyskać jak najwięcej z Twoich wysiłków w mediach społecznościowych.

Tworzenie unikalnych treści dla każdej platformy mediów społecznościowych to dobry sposób, aby upewnić się, że się nie powtarzasz. Jeśli zamieszczasz tę samą wiadomość na wszystkich platformach, łatwo jest twoim zwolennikom przejrzeć cię.

Dobrym pomysłem jest również zaplanowanie swoich treści w mediach społecznościowych, aby upewnić się, że nie publikujesz ich pod wpływem kaprysu. Kalendarz może pomóc Ci planować z wyprzedzeniem i zamieszczać posty w najlepszym czasie dla Twoich odbiorców.

Publikując treści w mediach społecznościowych, powinieneś również wziąć pod uwagę rozmiar obrazu, który zamieszczasz. Istnieje wiele darmowych narzędzi, które pokażą Ci, jaki jest średni rozmiar obrazu na każdej platformie. Pozwoli Ci to zaoszczędzić czas i wysiłek.

Kalendarz treści to także świetny sposób na pokazanie swoim followersom, jakie treści stworzyłeś i udostępniłeś. Możesz również zoptymalizować swoje treści, aby zapewnić im dłuższy okres przydatności. To również zwiększy twoje zaangażowanie, co zwiększy twój ROI.

Wreszcie, pamiętaj, aby sprawdzić swoje analityki, aby dowiedzieć się, jakie treści osiągają dobre wyniki. Jeśli nie otrzymujesz tak wielu wyświetleń, jak byś chciał, możesz rozważyć ponowne wykorzystanie go na innej platformie.

Znalezienie właściwej równowagi

Niezależnie od tego, czy używasz mediów społecznościowych do promowania swojej firmy, czy po prostu do pozostania w kontakcie z przyjaciółmi i rodziną, ważne jest, aby znaleźć właściwą równowagę. Nadużywanie może negatywnie wpłynąć na Twoją wydajność w pracy, szkole i innych częściach życia. Kluczem do znalezienia właściwej równowagi jest mierzenie wykorzystania, wyznaczanie osiągalnych celów i korzystanie z narzędzi, które pomogą Ci pozostać na właściwej drodze.

Jeśli używasz mediów społecznościowych do promowania swojej firmy, ważne jest, aby skupić się na równowadze między wysyłaniem nowych treści i aktualizacją obecnego profilu. Będziesz także chciał zaplanować określoną ilość czasu każdego dnia, aby zrobić te rzeczy. Pomaga to zapewnić, że masz czas, aby skupić się na swoim biznesie i spędzić czas z przyjaciółmi i rodziną.

Ważne jest również, aby pamiętać, że media społecznościowe nie są substytutem komunikacji twarzą w twarz. Spędzanie zbyt dużej ilości czasu na mediach społecznościowych może zakłócić Twój sen i zwiększyć stres.

Jeśli doświadczasz lęku lub depresji, powinieneś mocno przyjrzeć się swojemu korzystaniu z mediów społecznościowych. Możesz chcieć unfollow konta, które sprawiają, że jesteś nieszczęśliwy lub wyłączyć powiadomienia push. Pomoże Ci to skupić się na własnym zdrowiu psychicznym i uniknąć rozproszenia uwagi.

Uniwersytet w Pensylwanii przeprowadził niedawno badanie dotyczące wpływu mediów społecznościowych na zdrowie psychiczne studentów studiów licencjackich. Odkryli, że osoby, którym pozwolono korzystać z mediów społecznościowych w ograniczonych ilościach, miały mniejszą depresję i samotność niż osoby, którym pozwolono korzystać z nich częściej.

Jeśli pracujesz nad projektem, ważne jest, aby uniknąć rozproszenia uwagi i skupić się na swojej pracy. Kiedy pracujesz, unikaj powiadomień z mediów społecznościowych, zamknij zakładki mediów społecznościowych i skup się na swojej pracy.